Hejsan hoppsan mitt i natten

Sitter här och påtar på en länge orörd blogg...
Borde egentligen plugga men det är så otroligt trångt om plats i mintt huvud just nu. Börjar få lite ångest att snart är terminen slut och har jag lärt mig en massa då, jovars men som sagt det börjar bli trångt oc fastnar verkligen allt?

När mangick i skolan var det ju inge problem man hade ju massa olika ämnen andra tristare och då fick härnan vila lite....??
Nä inte snurrigt lyssna klart på min teori...jag tycker att allt är såååå kul här på Strömsholm och jag bara trycker i mig kunskap men häromveckan tog det bara stopp.

Kände mig helt tom, ändå har jag suttit och pluggat i genomsnitt fyra tim/dag...
Så det är därför det är trångt om plats.

Förklarar mera nästa gång kanske redan imorgon...tanken var med denna blogg att ni skulle få följa med under min tid på Strömsholm men det har bara inte funnits datortid förr bloggning men jag ska försöka bättra mig! Men nu måste jag sova ska släppa ut hästarna tidigt, de har dessutom vila allihopa imorgon, och om jag har sjuka barn får de hjälpa mig med stallet litegranna.

Natti gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback