Dressyrkurs och kolik

Ännu en spännande dag i stallet. Igår red jag för Henric och idag så skulle min chef rida sin häst men tyvärr så blev hennes häst dålig och innan lunch fick distriktar,n komma ut och köra hela kittet med lungnande, slangning och som avslutning 10 liter dropp.
En hektisk dag med andra ord....
Kunde inte äta förräns efter vetbesöket var över.
Fast då åt man desto mer!!
Hon får gå i ridhuset under natten med koll en gång i timmen. Har precis varit där och nattat och sett till att sällskapet fått si mat även om sjuklingen själv måste svälta.
Hoppas att det inte blir något mer vet besök på ett tag!
Hoppas att ni andra heaft en trevligare fars dag än jag. eller rättare sagt min man som vi skulle fira lite och äta lammfärsbiffar!!!

Skulle visa BALIMON också men det bidde det inget med...usch!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback